TJabba ;p

2008-09-14, 20:11:15 / Kategori: Allmänt
Hej , sitter påjanis dator nu för jani formaterar min dator osv (hade virus) + att vi tänkte byta från vista till xp professional eftersom att vista suger!

Men tyvär så har jag inga drivrutiner till det så får ha vista då..men nu har jag inga virus iaf =)

Ja igår var jag,frida,linda&linno på umppari kul vare! =) Sen kom skånebown också dit och man träffade lite folk osv :)

Sen var den där omogna f*ttan också dära, hon måste seriöst ha något problem..haha jag vet iallafall att hon är avundsjuk på Frida =) Varför skulle hon annars hålla på som hon gör? haha, nåmen nu har hon hållt på många ggr och vi har vart "mogna" och skitit i henne.Men seriöst nästa gång ska jag göra något åt saken så hon fattar något.

Aja idag har jag inte gjort något spec, varit med min älskling som nu är hemma! , var på en liten promenad med Robban tidigare , sen for jag & Jani och köpte kinamat, sen for vi hem till honom & käkade det, sen har vi senare då ätit smörgåstårta som hans mamma köpt så vi har typ bara mänkkat =D , Sen kollade vi filmen Prom night ..den var helt okej faktiskt! en skräckfilm då eller liknande.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?