idag...

2009-10-22, 14:02:02 / Kategori: Allmänt

just nu:
dricker min nyttiga morotsdrink som är bra för vikt och hy.
samtidigt så visar jag ett linne jag har på mig, jätte sött linne.

Där ser ni hur den ser ut nere,
dåliga bilder för dom är tagna med camen.

Dagens look; mitt egna slitna jag, lite mascara ..
ingen foundation, ingen puder och ingen rouge.
almost natural ;)


Dagens planer ; föra en bil till marielund och sen handla och sen är det dags
 för det jag kommer pyssla med hela dagen:

BAKA,baka och baka ..då det blir en fest på Fredag för att fira Heli som fyller 19..
ser framemot det, ska bli skojj.

alltså imorgon, då ska jag iallafall inte va sliten,
har beställt lite roliga grejjer och ska försöka göra mitt hår så jäkla hot ni får se imorn om jag lyckas ;)

Puss på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?