Grillning i Gammelstad

2010-08-29, 00:16:47 / Kategori: Allmänt
Hej hallå!
nu är vi i Luleå finally :)
var idag på Ikea med min bakis väninna Elin haha..
och sedan packade vi och jag o Jani o lilla Chico började fara mot luleå och
 vi stannade en sväng hos pappa och Åsa och jag fick smink av Åsa..så snällt :)
 just vad jag behövde också.

Ikväll var jag med Madelene o Erik o 3 vovvarna o grillade :)
skit mysigt, så kom hem för en stund sedan..
Jani orkade inte följa med idag då han var typ trött
efter att han drack igår men han får följa meed imorn om vi ska grilla.

Imorgon är det långpromme som gäller med chico,misty och zanthos.
Sedan blire handla på ett par olika ställen lite prylar!

Men vi höres imorgon, Goodnight

Jag i Barcelona :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?