Oh riiightyalmighty

2010-08-24, 10:14:31 / Kategori: Allmänt

tja fifan!
har precis kommit ur duschen, käkat onödig(alltså onyttig) frukost med oboy..när ska jag växa upp från oboy?!
nå iallafall.
Tänkte ta o föna håret o gå ut med hunden osv, sen senare ska jag umgås med Sanna and the chihuahua.
Igår var vi till Kemi, längesen man var dit =) Jani skulle kolla en jacka där som han såklart inte hittade!
vi åt på Hesburger, jag tycker det är jätte gott där.

Jag längtar till Fredag, då ska vi med farsan till Ikea och äntligen får jag åka till Luleå..
man blir less av att va här så länge.
jag längtar till imorn också då lönen kommer,
 och då ska jag unna mig lite shopping för som sagt så hatar jag nästan kläderna jag har nu haha.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?