aoou

2008-04-21, 21:38:22 / Kategori: Allmänt
Har suttit och tittat på blocket på en massa söta hundar! :)
Nu är det så att morsan vill sälja Robban :( eftersom vi inte har egentligen tid för honom nu när Jorma är sjuk..jag går skola , pernilla går skola, morsan jobbar..Men jag vill inte ge bort honom!!!!!!!!!!!! =( men får se hur det blir nu..


Hon snackade nånting om ett hem för hundar som dom tränar och blir lydiga hundar osv nog för att robban är helt okej lydig, men han skäller ganska mycket, fast nu har vi blivit lite hårdare mot honom så han har slutat skälla så mycket. MEn ibland får man ju såklart skälla ;p ..yes..

Men fan jag och Jani kommer ju flytta till lägenhet sen när han har skaffat jobb, antingen här i Haparanda eller söderut..det blir mest troligt söderut, får se får se..och då kan jag inte heller ta med Robban dit eftersom han är såvan att bo i hus och han är ju van att vara på gården också,

men vill skaffa en till hund faktiskt..så får nog göra det sen när jag bor i lägenhet...men vill verkligen inte ge bort Robban :(

nåja, nu måste jag börja plugga sej..imorn prov, onsdag nationella prov,torsdag prov i Hotell A,fredag Nk buuhuuu!!!! good luck tomyself..det här kommer icke gå bra, kommer säkert få gå om Svenska b nästa år..& jag är den enda i våran klass som ligger så efter i det ämnet..
fy skäms..

aja nu ska jag läsa lite..vi får väl hoppas jag får G imorn.

Gunatt! =) Jag älskar min Jani mest av allt ;) <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?