fint väder!

2008-04-24, 14:30:44 / Kategori: Allmänt
är sjuk som sagt, men det är så fint väder så var tvungen och sitta där ute ett tag :)

måste städa mitt rum, det är inte stökigt, men måste bara dammsuga och torka hyllorna eftersom min mor ska sova här med min syster dotter Sofia & syster son Benjamin som kommer imorgon! , synd att jag bara hinner träffa dom en dag =/

Nåväl ..längtar till Gävle faktiskt, rätt skönt att slippa det här stället, fast det då bara är en vecka jag ska vara där men endå.

måste köpa en svart kjol därifrån till dansen när vi ska uppträda, skulle nog köpa en till Madeleine om jag då hittar någon bra..

sen måste jag köpa ett bra solbrillor, vet exakt hurdana jag vill ha bara jag hittar dom! ..sen behöver jag topppar,underkläder & en bikini iallafall :) ..är ju inte precis rik..ska försöka tigga lite pengar me mig av föräldrarna.

borde sätta igång städningen alltså..men känner mig nu också lite febrig..men jag orkar inte bara sitta still så ska försöka börja nu städa!

kuulan myöhemmin  c(=

Au revoir





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?