Fredag ;p

2008-04-11, 17:44:20 / Kategori: Allmänt
Idag vart vi ju också lediga,härligt ;)

Vaknade typ vid 8 idag :( för jani skulle med pässi å wpe till arbetsförmedlingen så kunde inte somna om då.
Jah sen vart jag på stan med skånemadde  ..köpte 3 tröijor.

finns inte så mkt här =( , inte ens i lule hittar man nå...det är väl södra sverige som har allt, sthlm! =) där hittar man en massa iaf.

Japp, sen kom jag hem vid 15.00 tiden, käkade mat , sen kom jani hit, sen har jag också sminkat morsan, dom skulle dra ut, hon sa att dom kanske skulle till eden så blir kanske ensam imorn också..sköntskönt ;D

Frida ville att jag skulle med henne till Sandras 18 års fest imorgon, men får se..har som inga pengar & vill ej låna, så får se hur det blir! ..Gina skulle ringa också på nå tag ifall jag skulle med å åka epa en liten stund.Kan ju vara roligt att umgås ett tag ;p ..jag och jani funderar på att köpa öl hit hem och chilla & dricka bara vi 2.Kan ju va kul ;)

han hade bara 140 eller nå sånt..så vafan, jobbigt å va fattig..men man behöver ju inte ens dricka mkt :P

Nåja, har inte mkt mer att säga :D...Hejppa

JANIIIIIIIIHHHHH (L)
image105

image106Honey & me :)

image107Puss !!! <333 ;D

image108haha ;D

La lite bilder också =)

PUSSSSSSSHEEEJ


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?