fredag!

2008-04-25, 11:20:04 / Kategori: Allmänt
Goddag eller godmorgon kanske man ska säga då ;D

Jess, idag är det inte varmt ute :( ingen sol heller..usch vad tråkigt!

Ja idag händer väl inget speciellt då, bara packa och sådant..sen kommer ju soffi & benjamin hit, ska bli kul och träffa dom också! :)dom är så söööta.

måste också vara och handla saker till imorn, låna mp3 av madde eftersom min jävla ipod gick sönder ;S dåligt!!! APPLE SUGER.

sen måste vi hämta bussbiljetterna, ta en promenad med robban och städa rummet..orkade inte igår hihi ;P

och ni aktar väl er för den här serievåldtäktsmannen? För jag hörde att han slår en medvetslös och sen våldtar,så gå inte ensamma här speciellt på kvällarna/ natten ..

Nåjesh! när jag är i Gävle så kommer jag inte ha tillgång till internet, så kommeri nte skriva på en vecka då.

FAst jag hinner skriva imorn också innan vi åker ;)

Pussssssssshejps


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?