Gomorron!

2008-04-20, 09:54:08 / Kategori: Allmänt
Hej allihopa

jah i fredags så drack jag ju med Elin vi vart hos kimmo. Det var kul där fast blev lite tjaffs som vanligt, jani hade druckit sprit..och då blir han knäpp ;p

nåja det var iaf kul endå =)

Usch hade sån bakis igår :( kimmo sa att ja snott hans sprit hela tiden :D haha fan

Sen på lördan så åkte vi och hämtade frassemat NAM ;D sen for jag & jani till marielund och då blev det chill kväll..godis popcorn + film.

Idag händer väl inte heller så mkt, det är ju söndag =/ ..vi ska väl hem till mig & hämta robban och dra en lång promenad. Sen hem till farsan ;p

jeah, nu har jag inget mer att skriva..

HEjdå!

Älskar dig jani :)
Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)



2008-04-20, 10:06:28 URL: http://assmine.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?