Lördag ;>

2008-04-12, 12:46:52 / Kategori: Allmänt
Hejsan, idag äre fest ;)

2 fester faktiskt, vet inte riktigt ännu om jag ska festa idag..beror helt på om man får skjuts dit till sandra osvosv..
skulle faktiskt va kul och umgås med alla människor , det var så länge sen jag var på en fest också ;p

Är på bra humör också nu när det är så fint väder där ute, 5+ , lite småkyligt men inte så farligt.
Var nyss på promenad med robban & jani härligthärligt..

Nåja nu äre bara och vänta å se med frida å det här och gina vem jag ska börja dricka med och vars? , så får se!

Måste ta mkt bilder idag om man drar dit till festen.

Nåja nu har jag inge mer å säga. Adios

XOXO       Jani  ♥ ♥☺
anna

haha okey, ja det var ett litet tag sen jag skrev det där =p jo du får fan göra det :)



2008-04-12, 14:03:17 URL: http://aaaannaa.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?