Pullinki osv..

2008-04-08, 18:47:45 / Kategori: Allmänt
Hallåå!

idag har det vart en jobbig dag, var i Pullinkiski med klassen, det vart kul! ;) åka lite slalom..ska köpa egna slalom nu när dom säljer billigt och sen träna nästa år som fan! ;>

har lite bilder också därifrån men jag orkar inte lägga in dom nu från mobilen eftersom jag inte vet vars den håller hus just nu ;o så ni får se dom nån annan dag.


Yes sen var vi framme typ 10 över fyra så jag hade bråttom till dansen, det var kul där lärde oss mer steg och så, hon vill ju att vi ska uppträda sen..men fyfan vad det är svårt ;O hon dansar jätte bra, hoppas jag kommer dansa så bra någon dag =D

och sen när vi väl slutade dansen så for jag och köpte hårfärg & godis som vanligt!

är helt slut efter denna dag..är ju sjuk fortfarande också så var kanske inte bra att dra till pullinki..men var så sugen på att åka ;p ..och kul hade man ju :) aja ikväll händer väl inget spec, färga håret och kolla en film med jani som han just nu skickar på msn till mig ;P

nånnii men nu ska jag sitta och lyssna på min turkmusik,

Adios amigos

Jani, i love you.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?