Sunday!

2008-04-13, 22:00:29 / Kategori: Allmänt
Tjabbatjabba, Igår var det en väldigt trevlig kväll faktiskt :)

Jag började med Madde hemma hos mig, drack och så samtidigt tränade vi salsa steg osv.
Sen for vi förbi mika en sväng och sedan till kimmo och där satt vi i kanske 2 timmar?

Sen kom Jani och dom å hämta mig och madde for hem, Då for jag,jani,make,tiia och jari till festen i Mattila..

Där var det helt okej faktiskt, tyckte det var för lite folk >.< men det var ändå rätt okej, utom att det fanns en hora/bög som snodde saker därifrån..hur lågt får man sjunka? hoppas man får veta vem det är.

Idag har jag vart på skit bra humör, hade ingen bakis..bara pytteliten men det gick över fort så det var rätt skönt!

Har bara chillat (som vanligt på söndagar ) kollat film med jani å så mänkkat godis ofc! ;D blä tjockis :(..

Snart borde man kanske lägga sig..skola imorn ju <.<

Förresten Är det någon som är intresserad av en vespa? jag funderar stort på att sälja, eftersom jag har haft mina moppe år..så kommer icke använda den denna sommar..

Det är en Kymco super 9:a Röd. Ny motor sommar 07. Kört med den väldigt väldigt lite! kommer inte ihåg siffran nu, men ska kolla upp det och ifall någon är intresserad så kan ni ju höra av er..Hjälm följer med och brillor till dom..Här är en bild

image109

Tycker den är jävligt het alltså =) Inga fel alls på den heller.

image110

Hjälmen är också i bra skick. När jag köpte den som ny så var priset 23.000 kr..ALLTSÅ VESPAN DÅ! ;D, några bud ;)?

Aja får lägga in en annons till blocket också sen!..menmen nu 0ff. Byebye

Melövejani<3



frida

23.000 kr lät lite väl häftligt för en hjäm, säker att det inte va 2-3 tusen? ;)



2008-04-14, 14:30:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?