torsdag!

2008-04-24, 11:51:36 / Kategori: Allmänt
Tjabba!

uscha känner mig sjuk igen ;/ fick i Tisdags jätte ont i halsen och öronen, och har fortfarande..tror jag hade feber också igår så var tvungen och ta en tablett,Ja så idag vart det ingen skola för mig då.

inte bra, jag som måste få ner min frånvaro så att den ligger under 20 % annars förlorar jag studiet..men sjuk får man ju iallfall vara ..imorn har jag ju prov i Nk, har inte läst och är ju sjuk så funderar på att skita i det provet..fast grejjen är det att imorn är det sista dagen jag kan lämna in svenska uppgifterna som jag nog ska göra imorn ändå.

måste bara skriva färdigt om upplysningen eller vad det nu var =) sen bokrecensionen får jag ta från nätet eller så bra skita i den.

fan jag och frida skulle ju idag fråga på cape east..damn! men vi får nog göra det imorn? om jag endå ska föra uppgifter till skolan så.

yes, börjar bli hungrig nu så ska nog käka snart,sen ska jag fråga om farsan kan hämta mig och jani så kör vi honom till arbetsförmedlingen & mig hem.


fan är så sugen på att gå en lång lång lång promenad !!! men känner mig inte så frisk =( ..får se om jag kanske går en liten sväng senare..beroende på hur jag mår, för vill verkligen inte bli mer sjuk när vi ska till Gävle!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?