-Busy day

2008-08-04, 20:22:10 / Kategori: Allmänt
Hej idag försov jag mig första dagen till jobbet, (GREAT)! ännu 2 timmar..men inte mitt fel, la väckarklocka på mobilen men den håller på att pajja helt så den ringde inte..jag vaknade av mig själv halv 10, käkade frukost la lite mascara sen drog jag så var där före 10 .

Så har varit där i kassan hela dagen, gjort korv med bröd å sådant..helt okej jobb när man tänker på pengarna + att bara en vecka ;) skööööönt .

Jag slutade kl 18.00 sen for jag hem & gick med Frida, Heli & Perra ut med robban vi gick till ica och jag köpte en hårfärg till Jani :) Han ska färga svart ( som vanligt ) ..Men det är jätte fint på honom <3

Jesh, imorn ska jag jobba på Cape east på den där Diggiloo saken..Frida ärj u också där så har nån vän också =) hehe .

aja vad ska man säga nudå, mina dagar kommer vara ganska fulla av saker jag måste göra jobba,tvätta kläder å sånt så kommer kanske inte vara så intressant den här veckan..här på bloggen, kanske under helgen kan jag skriva något roligt ;) haha .

men vi höres

Pusss

Jani <3





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?