Häääärligt!

2008-08-30, 11:12:23 / Kategori: Allmänt
God morning folks ;D

jäääääääääääääklaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjjsssssssssssssssssss vääääääääääädeeeeeeeeeer HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!!!!!!!!!!! 20 + jäkla skönt varmt så idag ska jag fakgtiskt gå med kjooooooooool och linne hahah det kan fväl inte ni i happis som har 6grader ;);))

Igår vart jag på en krog här i Bro =) faktiskt kul, blev att jag dansade och så , gissa vilken musik dom spelade? =)

REGGAETON , fan vad king.VI borde skaffa en sån "turk" krog till happis skulle va varje dag å dansa haha skojja men det sku va king faktiskt.


nåja idag ska jag alldeles strax in till stan och checka kläder , ska bara dricka min Xcider..

hare så bra allih0pa :) Pusss

Bejjbeee <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?