Nokia 6600 Fold Lila ;*>

2008-08-15, 21:01:39 / Kategori: Allmänt
Yes, beställde en sådan telefon =)

är så jävla less på min när den krånglar som den gör, kan inte läsa sms/ ta emot sms , eller se missade samtal..ganska annoying man skickar ju sms ungefär varje dag? .

En Lila färg helt fin åså :) och bra. Vill egentligen designa min egen mobil, den skulle vara riktigt het, men tyvär så kan man inte göra det ;D ..kanske inom snar framtid..hihi

Förut var jag tvungen och ha det dyraste, känns konstigt att köpa en för 3000 kr okej låter ganska töntig men jag är Bortskämd eller var..! jag har alltid varit en sån som ska ha "det dyraste" men nu har jani läxat upp mig ;) nämen ja det enda jag gör med telefonen är Ringa, smsa, tar bilder, och använder internet då och då..så varför pejja för mer funktioner , visst är jag duktig som lärt mig tänka så ;> egentligen kunde jag köpt en mobil för 1000 kr eller billigare, men jag kollar lite på utseendet också..sen har jag aldrig haft en lucktelefon så ska bli kul och testa, har bara haft slide & classic men den här mobilen blir nog bra den ska jag nog ha i 2 år iaf ;)


Nåja mobilen kommer nästa vecka tisdag eller onsdag förhoppningsvis :) Längtar så jag kan sälja eller kanske slänga min i soperna..


HEJDÅ NOKIA N72, nån som vill köpa den? :) ifall ni orkar laga den osv haha .Säg bara till , minsta pris 250 kr :PDen har kostat 5000 så ;)




Vi kollade blast from the past , den var faktiskt en bra film ni borde kolla ;)

& nu ska vi se Man on fire. Bajbaj bejbi bejbi goodbye

Jani!!!!!!!!!!!! <3333


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?