Onsdaaaag . ;>

2008-08-13, 11:21:35 / Kategori: Allmänt
Vaknade halv 11, tog en dusch här hos älskling sen käkade vi frukost gött :)

Jani fick en både bra & dålig nyhet..Han ska börja jobba i Stockholm..han blir provanställd då , sen får man se hur det går..Det är ju skit bra att han får jobb i Stockholm eftersom då under tiden jag är här och fixar plugget, fixar han ett radhus ( anledningen till radhus är att jag ska ta med robban och då behövs gård osv ) ,

Men det dåliga, Jag kommer inte få sova med honom varje natt..kommer få gråta mig till sömns =( HUR SKA JAG ORKA?!

Frida det är dags att leppe hittar nån annan, du får bli min nya sovpolare . :D haha ..Nämen får försööka klara mig ;(

Ja nu ska jag inte tänka på det! Idag ska jag umgås med Bejbi hela dagen iaf , vi ska promenera med Robban till Djurmagazinet & köpa en avtunningssax eftersom stackarn har sååå hemskt tjock päls, tänkte på det innan sommaren men det blev aldrig att man köpte någon men idag ..så ska jag fixa och trimma hans päls och tvätta den sen ;D ..

Sen ska älskling bjussa på Saigon mat ;) Yummiii .

nåja skriver sen elelr nå =))) PUsujahej .

Love you bejb <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?