Tjenis =)

2008-08-18, 19:01:53 / Kategori: Allmänt
Tjena

Idag hade vi inte sådär jätte lång skoldag och vi gjorde inge spec heller, vi planerade vad vi skulle göra med vårat projekt arbete.

Jag är med Jenna & Madelene , vi tänkte först slå ihop oss med några andra i klassen eftersom dom hade samma ide som vi så vi tänkte att det skulle vara lika, men dom verkar ha något problem med att släppa in andra i sina "grupper" så vi skiter i det , vi klarar oss på egen hand ;)  , Nåja vi ska iaf sälja en massa bakelser och shit sen så det kommer bli bra.

Efter skolan så skjutsade Laila oss till Nya konditoriet och där käkade vi en Baguett & sedan en bakelse, fan vad gött ;)

Sen promenerade vi därifrån till skolan och chillade en stund sen for Jenna hem och sen promenerade jag & Madde till busskuren vid station och väntade på Maddes buss ;p .

sen när bussen kom så promenerade jag hem, satte mig framför datorn och tog det lugnt ett tag sen gick jag på en promenad med Robban istan och så ,..har inte orkat göra något speciellt är svin trött..skulle kunna somna exakt nu känns det som ;D

ska nog ta och vila framför tvn lr något..så dåligt väder också ute nu regnar bara hela tiden.

Vi är lediga på Onsdag också och då planerade jag, jenna & maddde om vi skulle dra till krogen eller så ihelg ;) får nu se hur det bliiir . :D

Jani kom hem nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, saknar dig jätteeeeeeeeeeeeeee mycket =(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Älskar dig mest av allt. <3


orkar inte skriva mkt mera nu ska dra..Adios ;P






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?