Trött som fan

2008-08-17, 09:30:48 / Kategori: Allmänt
Godmorgon! har knappt sovit något alls inatt, ska börja med berätta vad jag gjorde igår kväll, Jag,Heli,Frida & madde hyrde film & köpte godis & chips o dipp, yummiiii . Gott som fan, den där filmen vi hyrde var The messengers eller nå liknande, asså jag vet inte vad man riktigt ska säga om den, kanske ingen sevärd! filmen var som helt okej, men rätt händelselös och långtråkig nivet...dom hade kunnat hitta på lite mer . Nåmen iaf, efter den så promenerade vi till Shell Madde langade till Frida :D ..


Vi satte oss på en bänk där utanfär och såg massa alkisar bl.a gina .

Sen for heli med sin pojkvän och dom, jag,frida&madde satt och snackade massa gojja en stund till sen promenerade vi till Madde och fortsatte käka chips godis osv och snacka en massa, klockan hann väl bli halv 2 så for Frida hem och jag var också påväg men Madde undrade om jag ville sova där javisst sa jag :) men bra har jag inte sovit vi låg och snackade flera miljarder timmar :O kanske till 04-05 på morgonen.

Sen somnade vi äntligen & Mika ( maddes pv) ringde halv 06 på morgonen fifan..

så har inte sovit bra alls, men jag somnade igen och vaknade kl 7 :S och var helt trött men kunde nte sova riktigt bra..och sen vaknade jag kl 9 då vart det droppen ;D så åkte jag hem och nu sitter jag här och ska snacka med bejbi i tel :( saknar honom som fan.

Älskar dig honey!!!!!!!!!!!!!!!!!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?