Youth gone wild

2008-08-11, 11:11:00 / Kategori: Allmänt
GOD MORGON ALLA GLADA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


fint väder nu här i Haparanda ;) idag ska jag övningsköra..hoh har inte gjort under hela sommaren så får hoppas att jag inte glömt bort nu allt ;p  hehe

Nåja ska strax gå och tvätta kläder sen sminka mig har nu vart sliten flera veckor så nu ska sminket på igen haha :D ..

sen ska jag på en promenad med söthunden ;P det är soligt ute men icke varmt..men får hoppas det blir varmare under dagen för jag ska iallafall ha shorts på mig idag sådetsååååååååååååå .

haha öh en gammal bild på mig från April, det är inte meningen att bh:n ska synas, sry =) och världens fulaste hårfärg också men whatever.


här är en till bild



nu har jag inge mer att tillägga...SÅ PUSSHEJDÅ hadet bra =)

Älskling <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?