Då var julen över..

2008-12-27, 23:25:25 / Kategori: Allmänt
:) fick jätte roliga spel till ps3, fick både Buzz & Singstar så det var typ det vi gjorde sen efter all god mat så satt vi och tog lite öl och spelade..mysigt =)



lägger bilder sen när jag lagt in från mobilen och morsan o dom alla andra som fotade, för det var meningen att jag skulle ta med Janis digitalcamera men batteriet tog slut och sladden var ju hemma hos jani så =/ ..

Jah, vad mer fick jag i julklapp då ..pengar,godis som alltid ;) & pyjamas,sängkläder, ljus osv.

Sen efter att jag spelat en stund så ville Kimmo & Jani & Pernilla gå till Kimmo och ta nån öl osv, så for jag dit och umgicks ..sen skulle vi till krogen också, men det var så mkt folk så dom släppte in så segt så vi orkade inte vänta, sen åkte vi till mlund till Annika, sen senare for vi till Orre..det var absolut inte meningen att jag skulle festa så hårt på julafton , kom först hem 08 på morgonen! Men ska iallafall vara nykter nu under helgen och så, utan bara på nyår så ska jag ta lite grann, umgås med frida och äta gottgott.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?