God jul allihop! :)

2008-12-24, 12:57:06 / Kategori: Allmänt

har inte vart så aktiv här på bloggen på några dagar :) Men jag kan berätta lite smått vad jag gjort osv..fast jag inte gjort något speciellt men ändå.


i Måndags åt jag,syster & Elin på den nya vietnamiska restaurangen i Tornio, det var helt god mat, men Saigon & Tasty slår ändå..fast det är ju en smaksak men det var vad jag tyckte!

Nåja, efter det så gick jag & Elin till wanha mestari & tog en drink(eftersom Elin fyllt år), Pernilla for hem till Orre.

Sen efter det for Elin hem till Hanna och jag hem till Jani, och sen hade Jani svårt att komma hem så jag var tvungen o dra till Orre och umgås ett tag..det var väl rätt kul ändå ;P ..sen äntligen for jag och Jani hem så jag fick sova =)

Jah och igår mina vänner, då kom syrran,Jens och söta Sofia&Benjamin hem till oss eftersom dom ska vara här över julen då ;D ..

Benjamin har lärt sig att gå nu, fast det är inte så jätte stadigt men det funkar! hehe..så söta dom är =)

Aja idag då, så ska jag ju äta julmat och öppna paket 2 gånger :) Först hos bejbi & sen hemma hos mig.

Jag har redan fått min present av Jani :) Jag blev jätte glad och chockad för trodde absolut inte att jag skulle få det här ;o och inte av honom..för den var rätt så dyr..

Jag fick :

Ghd plattången & lite  annat smått och gott ;)


Gissa om den va bra?, jamenvisst den var jäääkligt bra..iallafall bästa plattången jag testat ;)

Tack älskling <3

Skriver sen senare när jag ätit klart,umgåtts och öppnat klapparna. Men hoppas alla får en god jul!

frida

god jul baby :D



2008-12-24, 14:39:21 URL: http://friidha.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?