Godmorgon folket ;)

2008-12-12, 12:15:27 / Kategori: Allmänt
Honey är just nu och jobbar, han borde komma snart tycker jag ! ..

Nåja, sov till 11 idag..skönt :) ..sen har jag försökt få tag på Monika på ungdomsmottagningen men hon är typ på nå jobb grejs och kommer först på Måndag..men igår när jag ringde, ja då sa telefonsvararn att hon återkommer imorgon, alltså idag!
Men nej, så var tvungen att ringa sjukhus mottagningen och fick en tid kl 13.20 då en sjuksköterska ska ringa mig så får väl säga till henne så hon fyller på mitt recept på p-piller..annars blire illa ;D

Nåni,vad händer idag då?..Elin kommer hit så ska umgås med henne typ ta en fika på stan och så :) längesen vi umgicks! ..Sen på kvällen ska jag vara med min sötnos och titta på idol finalen..man vet ju redan vem som vinner..men iaf, så det händer väl inget speciellt idag.Vill vara nykter ihelg iallafall!

Jeppsjepps, var just inloggad på facebook såg att några hade addat mig, whats the point with facebook? det är typ som myspace..fattar inte så mkt ännu av det..men.äsch får väl vara oftare inloggad så jag lär mig den sidan..

Ja, då återstår det att se ikväll, whos gonna win?

malin

haha :D dom är gulliga!

svårt och låta bli och öppna alla luckor!



2008-12-12, 13:27:03 URL: http://maajo.blogg.se/

Maria

blev ingen överraskning att kevin vann :)



2008-12-13, 14:17:43 URL: http://saaramaria.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?