Halloj ;>

2008-12-02, 19:51:48 / Kategori: Allmänt
Kom just från dansen, fan kunde inte dansa så bra höll på att svimma hela tiden kändes det som :( ..men nu är jag hos min bejbi och han gör macka åt mig så blir väl bättre efter den och mkt vatten..

Btw så kom mina uggs idag!!!!!!!!!!!!!! och dom var snygga & storleken var bra! ;)

Frida & Pernilla färgade ju också mitt hår igår, blondt och mörkbruna slingor ( som just nu ser svarta ut ) ..sen gjorde dom en till sak :O Klippte lugg på mig!!! :O jag vet inte riktigt om jag trivs i det ännu, måste väl bli van..det var ett tag sen jag hade lugg så..Men alla som sett säger att " det är skit snyggt " tror inte precis dom ljuger? så får väl lita på dom hehe.. :)

nu kolla vänner..lägger in en bild sen på mitt hår, Pussis

Jag älskar dig Jani.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?