Hejhej :)

2008-12-28, 20:08:07 / Kategori: Allmänt
Idag har det inte hänt så mkt ( somvanligthaha) ..har varit en sväng med Frida,Madde & Erik på shoppingcentrumet o kollat runt lite, jag köpte en helsvart klänning från ginatricot för endast 70 spänn..mellandagsrea u know! ;D

Imorn åker jag,Frida & Saara-maria och tydligen så måste perra åka med...så vi åker till Luleå och ska kolla kläder osv, måste köpa massa jeans! tröijor,linnen och klänningar..ja allt, sen skulle jag vela ha en handväska men det kanske är smartare att köpa det utomlands ..eftersom man hittar snyggast där :) än här i norrbotten.

har just spelat buzz med älskling & pernilla, ska snart duscha och försöka lägga mig tidigt så jag orkar stiga upp vid 9 tiden eftersom Maria hämtar mig då ;p

Hoppas man hittar massa fint där borta ;D så kan jag visa här på bloggen vad jag hittat..hehe och måste också lägga bilder från julafton sen hit ;P


Niinpä, nu ska jag mysa med bejbi :) Puss -v-
anna

kul att du hör av dig när du är i luleå :p



2008-12-29, 19:10:25 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?