Lördag!!

2008-12-27, 23:40:18 / Kategori: Allmänt
Hejhej alla fyllosar,Skönt att vara nykter & slippa bakis imooooooooorn . hihi ;) Var nykter igår också, satt bara och mysade hemma hos mig med min sötnos.

och idag ja då har jag sovit till 14.00, fan vad arg jag vart!! jag hatar att sova länge på dagen =/ ..nåja men direkt jag vaknade tog jag Robban och skrek till morsan att hon skulle följa med till Riekkola så for vi dit och släppte lös hunden och promenerade :) tyckte så synd om robban att han inte fått vara ute och klockan var redan så mkt så var tvungen att gå direkt hehe.

Sen när jag kom hem så åt jag frukost, då vart klockan redan 15.00 ..kolsvart ute, yeeee! fan vad Sverige suger :) 

efter det hoppade jag i duschen, sen beställde morsan,jag & Jorma pizza från Bacchus och morsan körde dit och hämtade pizzorna sen lämnade hon av mig hos Jani. :) Tog faktiskt inte den där ena pizzan jag alltid brukar ta med räkor,tonfisk & kebabsås..tog Amore :) Det var helt gott faktiskt ;p.

Nåja,var så less på all julmat där hemma så var tvungen o beställa en pizza..men nu är det slut med dom här fettiga godsakerna..ska försöka ta det lite lugnt så man inte blir hur stor som helst! 

har kollat på fullt hus idag haha, kom på tvn..den har man ju sett tusen ggr,..längtar till på Måndag då jag och Frida ska åka till Luleå & Shoppa,haha wow till Luleå...nå vem orkar handla här i tornio..mkt dyrare och inte så jätte bra kläder alltså nejnej, luleå har inte heller så bra nåmer..men man kan ju för skojsskull dra och checka.

Jag ska ändå på köpet köra bil dit, får man ju lite träning ;]

Yes, har pratat med pappa idag också när vi ska boka resan utomlands så han väntar på nå pengar o sen fråga han när jag ska ha teori prov och uppkörning osv, han tycker det är bättre att jag tar körkortet först, men får se när jag får min nya tid till teori och när dom hade ändrat på min körning så får se när jag får den tiden också..hoppas snart.Annars drar jag utomlands även om jag  inte fått körkort för jag har sån lust! :)

När vi var i Härliga Gran canaria ;) kom hem igår fast för ett år sedan!!!


Aja ska gå och lägga mig i sängen nu, kolla på nå britney special på mtv och försöka somna så man inte sover imorn hela dagen, har lovat att dra med frida till centrumet så..Men godnatt folk! vi höres :) 

Jag älskar min bejbi :) 


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?