Ringde just

2008-12-01, 13:55:41 / Kategori: Allmänt
till posten och frågade varför mina uggs inte kommit?, så kollade han upp mitt namn osv ..så sa han att dom hade haft nå krångel där men att han skulle skicka iväg dom idag!! Äntligen :) , borde ringt förra veckan så hade jag haft dom nu..men jag trodde ju dom var påväg..nåja men nu vet jag ju iallafall.

Så på Onsdag eller Torsdag får jag dom :) my lovely uggs!

en bild på mig från igår och den tröijan jag köpte från Gina tricot..den var helt söt..inge sådär speciellt  :)



Haha och här har vi en "Dagens outfit"


En bild från igår när jag och syrran var i riekkola med sötnosen..men dålig kvalite..min mobil kamera är inte den bästa!

Här är sötFrida från igår när vi åt på Tasty!

& här är syster Pernilla.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?