19.00

2008-02-13, 19:07:39 / Kategori: Allmänt
Tja!, just nu sitter jag här hos bejbi och käkar lite goda choklad aladdin hjärtan som jag fick av min far ;D , Jani sitter bara där och spelar guitar hero ;P ..klockan borde gå snabbare, vill se topmodel kl 21.00.Jess,idag har jag varit i skolan..var på två lektioner,pallade inte dra på sista nono..sen har jag bara farit hem och så gjorde jag slingor i håret,nu blire inte på många månader kan ja lova..det är inte bra å slingra / färga för ofta! nejjnejj, men iallafall sen kom Jani till mig , har inte hänt så mycket, bara tagit det lugnt hemma, kollat tv osv =) ..Men imorn äre ju alla hjärtans dag och då måste jag dra efter skolan och köpa en present till min sötnos, orkade inte idag så, men jag vet ändå vad jag ska köpa! ;D;D då blir det väl också att mysa med honom bara ;] ..Gissa vem som fyller 18 imorn!! SkåneBON förfan ;P..måste köpa nåt till henne också ;> ,Aja har ju inte mycket pengar just nu, måste pejja linda också skulden.Jess..fan det går inte att sluta käka dom här godisarna !! borde fan egentligen sluta helt med det här skitet, IDag har jag käkat pizza, hamburgare och choklad kan det bli värre? ;D;D .har blivit så tjock så borde nu sluta..ska göra det påfredag ..för imorn alla hjärtans dag måste man få mumsa i sig något ...... =D äsch nu orka skriva..Hejdåå


everything is going to be fine , Jag älskar dig sweetie! <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?