Alla <3 Dag !

2008-02-14, 12:35:44 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag hemma hos min farsa, väntar på skånemadde , Grattis madde hon fyller 18 idag :) stor flicka!! ..
Vi ska snart till stan och köpa lite småsaker till våra pojkvänner eftersom det är alla hjärtans dag =) ..

Imorn kanske jag ska dricka lite med madde & madde :) ifall den här stora flickan inte skulle på krogen med sin mor ;D vi får se imorgon.

Kan skriva lite senare för nu kom madde :)


updating! , jah här är lite bilder från idag, vad jag köpte till bejbi osv ..

en röd påse passade på alla hjärtans dag, sen merci :)
<- 3 par boxers, som inte syns bra på bilden..men heta var dom ;)

på en av dom står det Mm..olutta ;)

sen ett bälte köpte jag, fast han har två på bilden men ett av dom köpte jag.

<--BEJB!! <333 <- ja köpte strumpbyxor till mig själv..

<- me at ikeas toilet =D

thats me, Änzäää

aja intresting not, nu harj ag iaf visat lite vad jag gjort idag :) ,,, Pusshejsvej , i loveu bejb <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?