Chillidilli ;>

2008-02-24, 20:30:58 / Kategori: Allmänt
snart ska jag kolla family guy med honey :) imorn blir det ingen skola för min del då, eftersom jag fortfarande har ont i lungorna så morsan tyckte det var bättre att jag stanna hemma.
Hoppas det går över snart,
faktiskt tråkigt att bara vara hemma, men jag har lite planer imorn, ska städa mitt rum!!!!!!!!! och det lovar jag, jani tror inte på mig ;) men han får se.Sen ska jag övningsköra om farsan orkar ! ;D fast han måste orka.Sen ska jag köpa trisslotter istället för dom pengarna jag skulle köpt cigareettter :) eftersom jag inte röker nåmer så ska jag slösa det på sånt jag kan vinna pengar istället..för jag tjänar ändå på det, en triss kostar 25 kr och en ask minst 40 typ, så vad väljer man? TRISS!!!!!!!!!! ;D yes, ska lägga lite bilder som jag tagit idag..lite bilder på när det snöar ute och sen på mina våfflor jag gjorde idag, MUMS!

sen på min söta hund och söta pojkvän ♥



Sådär, där har ni lite bilder ;) nu kolla på family guy , hooh..höres sen!

Byebye <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?