tisdag då.

2008-02-26, 16:02:05 / Kategori: Allmänt
Hejhej! har just käkat mat, sov från 13.00 till kvart över 3..kunde ju inte sova längre eftersom är tvungen och hinna käka och vakna innan salsan hehe ;)..jessjess så nu sitter jag här och skriver bloggg ja.

Skickade just ett sms till rundgren och frågade vars hon håller hus osv ;> ..Usch vad trött man blir av skola,har ju vaknat 7 idag också..som tur är det vanlig tid imorn, 8 som gäller! weeeiii ;D


ojj vad tiden går fort, redan 15.50..börjar halv 5.ville hinna lyssna musik och skriva blogg ett tag, kanske hinner skriva i tio minuter till ;)

lägger på reggaeton så man blir på rätt stämning till dansen.:D Jag tycker sån musik är bra ;> ..

Jag villl ha en ny mobil!!! min har börjat krångla så mycket, fast är också annars bara allmännt less på den..har ju en Nokia n72 nu.

skulle kunna ha en sån här http://www.nokia.se/n96
eller kanske denna http://www.nokia.se/A4546342

Nåmen får se sen, vill faktiskt ha en rosa ;o men om det inte finns någon rosa bra så får jag väl ta en annan färg ;) får se sen farsan skulle köpa till mig senare kanske inom 2 månader eller så :)

Ja idag så kommer det väl inte hända nåmer än att jag ska dansa sen kanske ett stort KANSKe om jag orkar så tar jag en promenad med min söta hund.Hinner fan aldrig gå med stackarn nu förtiden känns det som ;/

Imorn kan jag iallafall, morsan eller nån annan får gå idag.

Ja men det blir typ dansen sen hem och duscha sen är jag väl så slut att jag inte orkar göra nå annat än glo på tv med sötnosen eller nå såndat ;) ..Aja men ska ta och avsluta, kanske skriver senare eller så imorgon.

XOXO alla glada!  ©




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?