trött!

2008-02-11, 16:51:20 / Kategori: Allmänt
Halllåå..Idag har jag börjat klockan 7 skolan, vi går ju i torne och är i restaurangen där så måste börja finsk tid.jag trivdes mycket bättre faktiskt än å vara i köket ;) , fast det var ganska stressigt vid lunchen när man ska passa hela tiden =) men man har iaf nå å göra.Aja, slutade typ efter 12 nångång, när ja kom hem så chillade jagf ett tag..skulle egentligen inte vila eller nåt, men fyfan var tvungen..vaknade nyss också! ;D ..försöker lyssna högt musik så jag ska vakna, ska ut och gå med Frida sen när hon ringer! hon vart också tvungen å gå och sova lite ;p ..men fan man blir helt slut när man vaknar så tidigt, och imorn har jag också dansen hojja..kommer va helt slut!.Jah,Måste ta och övningsköra också i veckan, har inte gjort det på ett tag..är ju 18 om 3 månader så :D:D:D:D.111 dagar kvar! låter mycket, men går fort faktiskt.Då måste jag nog hyra något ställe och ha fest, eftersom har många vänner som då är minderåriga..så ids inte dra till krogen kanske, kan ju dra nästa dag eller nångång, är ju inte så viktigt..viktigare att fira med alla mina vänner :) ..nåja det är ju ett tag kvar..111 dagar, fast det går fort..fan snart är man ju 30 ..då är det dags och göra självmord!, man är ju alldeles för gammal då ;> , då jag fyllde 17 vare inte så lyckad fest, eller jo före och efter vi var hos annastina för man var tvungen å dra helt plötsligt, och hon hade ju tjatat att man skulle komma dit så det var lite irriterande då, Yeahyeah..men det var ju då det! ska hyra eget så det inte blir nå tjaffs ;p måste ha nån portvakt också kanske ..så inte oinbjudna kommer :D hahhahahaahah , Skånemadde fyller ju fan år nu på torsdag..måste köpa något till henne när hon blir så stor flicka (: ..Linda fyller nästa vecka då ;] voivoi ,sen blir det Gina i mars :D ..fan vad det blir och köpa presenter!.Nå nu haka jag upp mig för mycket på det här med födelsedagar ..men som sagt är lite trött så skriver lite weirdoo..,Jahhhhhh färgade faktiskt aldrig mitt hår igår, var så trött..tror jag gör det imorgon istället.Juste, måste ju fa och köpa alla hjärtans dag present till sötnosen typ på onsdag? , inte pallar ja imorn , hinner nog inte heller för den delen..så det får bli onsdag, får skolka ;o ..inte bra inte bra ;D ..guu vad mycket jag har skrivit, brukar inte palla göra det..men ibland får man ju nå ryck.Undra när frida vaknar då, klockan är ju snart 5..men äsch inge bråttom..eller lite, vill till Honey nu ;) ..egentligen skulle jag inte orka gå ut och gå heller, men det är bra att vi far för har faktiskt ätit mycket fett ihelg och idag också, käkade nyss brownies, made bymyself :P haha, AjaaH ..måste ju btw fa ut och köra skoter i veckan, man kanske kan göra ihelg också, eftersom jag ska iaf vara nykter ;O ..så kan ju hitta på ngt sånt så man håller sig Nukter =) ..jesjes..nå får se,nu tror jag inte jag har något vettigt och skriva,så lägger bara en random bild på mig så, thats it..Tjaoooooooooooooooooo -v-

Jani,myhoney ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET! <3
image19


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?