frågor och svar ;D

2008-01-28, 15:41:00 / Kategori: Allmänt
Höger- eller vänsterhänt: höger.
Humör just nu: trött,sliten,förkyld haha
 Favoritgodis: chocolate
Är det nåt du absolut inte äter: kål och sånt där konstigt och äckligt =D
Kläder just nu: en brun tröija och svarta mjukisbraller och ett svart vitt linne.
Musik just nu: Det är väl typ Timbaland feat Keri hilson & Nicole scherzinger-Scream..finns inte mkt bra nuförtiden.
 Vad sa du senast: Nå jag sa Hejdå till min älskling :)
Favorit-hangout: Hos jani ;D
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: hm jadu ingen aning..kanske vikinga tiden så kunde jag "uppfinna" en massa saker som finns redan nu och då skulle jag vara känd ;D typ som einstein och sådana människor.
Bråkar du och dina syskon ofta? Nå min äldre syrra bor ju inte hemma och vi bråkar faktiskt aldrig mer,Min yngre tröga syrra bråkar jag ganska ofta med..men det är ju för att hon har allvarliga psykstörningar.
 Saft eller alkohol: Båda är goda ;D
Längd och vikt: tjock och kort
Hur många kuddar sover du med: har 4 stycken, men jani snor ju alltid två :P
 Favoritväder: Soligt, åska är också mysigt ibland ;P
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: haha lol..om jag var fast på en öde ö så skulle jag inte bara ha 3 saker då skulle jag ha flera väskor eftersom jag åkt dit...daah
Spelar du nåt instrument:  Nah, men har spelat Gitarr när jag var yngre.
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slösare
 Vem är viktigast för dig: Jani och vännerna och så familjen såklart :)
Bästa film: Jadu, det finns ju några stycken ..
 Tror på liv på andra planeter: varför inte? om det finns på denna så finns det säkert nå andra saker som lever i en annan planet.
 Kommer du ihåg din första kärlek: jovisst
Älskar du henne/honom fortfarande: nope.
 Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet om iallafall ;P eller jo den där ena bögen i torne skolan..:Dfast han vet inte om att han är min vän :)
Tror du på mirakel: njaa, inte direkt.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart,om man verkligen älskar personen så är man inte otrogen.
 Ser du dig själv som tolerant mot andra: öhhm nä?:D
 Ser du på kärleken som ett misstag: inte för tillfället iaf.
 Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 räcker.
 Bio eller promenad: Promenad är nyttigt
 Är du kittlig: Haha jo :D
 Snarkar du? Nångång då och då ..men snarkar inte så hårt som jani iaf ;P
 Stjärntecken? Twin
 Rädd för insekter? JAG HATAR ALLA INSEKTER
Största svaghet: öh vet inte vad man ska svara på den..
Pratar du några andra språk? nå förut snacka jag finska dygnet runt,men nu är suger jag på det så håller mig till Svenska, pratar engelska också om det behövs typ utomlands.
 Det här är jag bra på: Baka säger vi , kom inte på nå annat ;p
Bästa bok? läser aldrig böcker.
 Vad vill du jobba som? höhöö ingen aning ännu.
 Chips, morötter eller godis? Chips och godis.
 Pizza eller hamburgare? Nå det är olika,ibland är man sugen mer på pizza och ibland på hamburgare.
 Skriver du dagbok? nej, bara blogg. Har du nån flickvän/pojkvän? jaoo .
 Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? kanske
 Var nånstans? får se då om jag tänker göra det
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m) stökigt!! alltid.
 Gungar du på stolen? jo iallafall på kökstolarna :D
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? no fucking way, kanske om jag fick några miljoner.
Vilken hand håller du gaffeln i? left hand
 Hur är din drömtjej/kille? Som Jani !
 Hur många syskon har du? 2
Solar du ofta? om jag är utomlands eller solarium ibland!
 Vad är du mest rädd för? vet inte riktigt.
 Är du rädd för blod?nää
 Saltar du på maten? nej,tycker inte om salt
 Gillar du att sjunga? ibland, när jag är på bra humör så ;D
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? HR2,därför att den var intressantast av alla linjerna man kunde välja,dessutom kunde jag komma in med mitt dåliga betyg ;P
Anser du att du är stark? haha..har inga muskler så nej
 Vad har du för mobil? Nokia n72, less vill ha en ny !!
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten eller håller för andan ett tag ;P ibland hjälper det å ibland inte.
Hade du mycket hår som liten bebis? jo ett hårstrå
När besökte du ett sjukhus senast? hm? det var nog då jag vaccinerades mot hepatit a och b..innan vi skulle till thailand..så det var nog i october.
Röker du? mjo lite grann,men vill sluta..
 Snusar du? blä fan heller
Använder du knark? jå men det är ju klart, skoja bara ta det lugnt.Dont use that shit
 Kaffe, te eller inget? inget
Har du en besatthet?öh näe inte vad jag kommer på iaf.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?