fyfan det var länge sen sist ;p heh

2008-01-14, 17:45:11 / Kategori: Allmänt
Såg på msn att Frida hade gjort en blogg så tänkte för skojsskull komma och skriva lite..hade nästan glömt bort att jag hade en blogg :) Yeahyeah, idag vart jag inte i skolan, men imorn ska jag.Imorgon börjar jag äntligen å dansa igen ;P wiiee.....Gina och madde x2 ska också börja med mig! kulkul.Ihelg har jag druckit båda dagarna..fredan vare chill med frida å linda, lördag vare fest ända till sju på morgon..först i stan sen i mlund :P nåja nu äre såhär att jag ska fan i mig ha en lång paus! har inte ens råd att hålla på å supa såhär mycket ;P ,..fan har tre prov också denna vecka..har inte börjat läsa änn och har inga böcker..det går fan inte alls bra för mig i skolan,borde skärpa mig och plugga på helgerna osv =) är bara så jävla less på skolan och allmänt lat.Jaajaa alla är inte födda till pluggisar.Hohoh ska nog snart gå och lata mig framför tvn med jani, han sitter redan där så :D hehe..ska börja vara aktivare här på bloggen ;p ..aja men nu dra..Ciao Bella.
image3Sötnos <3 image4och sen en smile bild på mig :P


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?