Hola.

2008-01-23, 19:52:03 / Kategori: Allmänt
Sitter hemma just nu, väntar på att Jani ska komma och hämta mig.Men en viss av hans polare är så jävla seg =) ,nåmen idag har jag inte gjort så mycket..varit hemma,pluggat lite grann och varit med jani och kolla tv..har varit lite deprimerad några dagar men det börjar bli bättre nu ..har inte ätit idag mer än frukost och igår en varmkorv med bröd.Man är bara inte hungrig då.På Fredag ska jag nog till Gina efter skolan..vi ska göra tacos osv, sen kom jag på att jag snackade ju med Frida också på msn om att jag skulle umgås med hon och linda om dom nu skulle laga mat på fredag,Då hade ju jag och Gina kunna dra dit ;) ..det skulle va kul, käka go mat kolla film osv. :D ..Jaja nå vi får ju se vad vi hittar på då ;>  ..Imorgon efter skolan ska jag hem umgås med Jani :) sen ett tag med Gina, sen med Jani igen =) . Jag hoppas verkligen att Madde & Madde får börja dansa dom med,Gina fick ju och jag får också..det var seriöst en rolig dans som jag vill hålla på med i framtiden ;> ...bra träning äre ju också =D .
Yeshyesh, men har inget annat in my mind just nu som jag vill skriva hit så får väl ta och avsluta ;D ..

Jag älskar dig Jani :) <3 och mina vänner betyder så mycket för mig allihopa..tack för att ni finns. <3333
image8Frida & madde <3image9Jag och Älskling  :)image10GINA <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?