Åska!

2008-07-31, 17:24:46 / Kategori: Allmänt
läskigt, jag och frida gick med robban till ica och sen börja det åska..sen när frida trallade sin väg så kom en blixt framför mig jättenära...fan vad rädd jag blev :P har hört så mkt om det nu så..

Nåja bra Anna, då vet jag ..jag sa ju det Frida det kan inte va slut ;) hihi..

Jaja..nu har åskan iaf gått över :) så tänkte ta och skriva lite och lägga lite bilder åså..

Mina skor jag köpte, HOT or NOT ?




Ett linne                              ett bälte                        en klänning +schampoo&inpackning&örhängen


sen ett par jeans jag inte har bild på och lite till :)



Min  Älskling .


Nu orkar jag nog inte lägga fler bilder, hihi ni får se en annan dag :D


anna

va snygga dom var, skorna alltså :) saknar dig :/



2008-08-01, 11:58:44 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?