dag 2 i sthlm!

2008-07-22, 19:54:02 / Kategori: Allmänt
Härligt varmt ute fifan!!!! igår vart det lite åska och regn så tänkte att det skulle fortsätta så men icke..det blev bra och dom har lovat resten av hela veckan 30 grader så det sitter ju riktigt fint.

Ja idag har jag gått gått och gått..gissa om man har ont i fötterna? jag har promenerat runt med Jani ca 8 timmar idag så rätt slut är man, Käkade lite bakelser för ett tag sen..förtjänade det efter promenaden idag :D haha ,

Yes! imorn är det dags att åka karuseller på grönan..så kommer bli där hela dagen/natten lång.


säg vart jag kan hitta fina klackeskor här i sthlm? : )har letat överallt men hittade ett par men alldeles för dyra..dom kostade 2800 kr så inte så dyra! typ nå snygga klackeskor för nå hyffsat pris!

sen kom gärna med lite kläd tips ;) NI FÅ SOM LÄSER MIN BLOGGGGGGG.

Yes vad ska man göra nudå? ska kanske på altanen och sola och röka..

vi höres någon dag..HEJDÅ!

I love my bejbi yepyep <33333




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?