förkylning

2008-07-07, 12:36:39 / Kategori: Allmänt
Hade feber igår och nyste hela tiden jobbigt =/ mitt på sommarn ännu ;S ..men det är ju för att det är så förbannat kallt här i norrbotten ! :@

Fast idag kändes det lite varmare ute, iaf ute på altanen.Har ont i hela kroppen också, men brukar få det när jag är förkyld..

Jag som tänkte fråga jobb idag, nåja på torsdag iaf! eller imorn ska jag frååga. :)

Läste just dom som är antagna till Tornedalsskolan, eller har läst förut men nu skickade frida länken och påminnde hur många såkallade "fjortisar" kommer dit..ohnow god save us! phaha..
BTW jag kallar inte nån för fjortis utan anledning sånivet ;)

Jaja nog med det, jag vill till Sthlm nu och utomlands!!!!!!!!!!!!!! PERKELE

nu  inget mer och skriva..HEJ

Jag älskar Jani! ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?