Gotentagen.

2008-07-09, 17:03:47 / Kategori: Allmänt
Shit vad jag har haft ont i huvudet..eller har!! Det började igår och det har fortfarande inte gått över, igår tog jag en treo..det hjälpte inte =O

Jag kom just hem från en 2 timmars promenad med min braiga vän Heli & min söta Hund Robban..det var trevligt att promenera i regnet :) först ösregnade det sen lugnade ner sig, ja vi snackade massa som vanligt trevligt trevligt..

och nu när jag kom hem så tog jag en berocca..det är en sån där brustablett man lägger i vatten ja ni vet :) den har mkt vitaminer..Hoppas det hjälper till min huvudvärk annars blir jag galen!...Jag ska nog snart till min sötnos och då tänkte jag vila ett tag om inte huvudvärken drar åt skogen snart ;p ..

Jag tänkte ta och bada mina fötter , i en sån där fot massage grejs, skönt..det var länge sen.

Höres senare, Puss!

Älskar dig Jani!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?