Här är lite bilder :)

2008-07-29, 19:26:37 / Kategori: Allmänt
Bläckfiskeeen..egentligen skulle denna bild vara längre ner i bloggen men det krånglar så den får vara här =)

                                          
Jani . Ansa . Kevin




Kevin & Jani på grönan, sa åt dom å smajla =)


Jag och kevin åkte frittfall ocksåå




Kevin fick åka ensam katapulten ,det räckte med frittfall!


Åkte gungorna också ;P hihi..



vi åkte den nya karusellen också som hette kvasten tror jag ;o ..Den var liknande berg o dalbana fast berg o dalbanan klart bättre.

& såklart åkte vi bergodalbanan dåå


flygande mattan.


och kevin tvingade mig att åka denna hemska karusell :D





Dags för bärs




& lite f00d ;)


SKRATTKAMMREN
   

Cinderella,viking line


rolig karuselllll
   
skulle ni våga? springa runt på ett hjul högt uppe på ett tag + på den där saken ;p fyfan





Jani and me at "The old Town" = Gamla stan ifall inte ¨nån skulle förstå ;p



Jag och bejbi ;)


aja ni får se fler bilder nån annan dag :) Ska ut nu, Tjao <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?