Hellou :)

2008-07-16, 12:34:42 / Kategori: Allmänt

deppigt väder ute, ingen sol alls och typ kallt :P ..Skönt att dra till södra Sverige där det brukar vara varmt!

Det har högst varit 2 jätte jätte varma dagar här så less man blir..Men nåja så äre..sen när jag har skaffat jobb efter skolan så gäller det att dra så långt man kan från den här hålan!

Stockholm dvs, sen nångång i tiden ska jag bo i spanien nånstans tror jag..det är drömmar som ska uppfyllas hörrni.

Sen till hösten/vintern har jag också mycket att se fram emot..utomlands för fulla muggar ;D ..Jag åker med Jani och hans familj till Gran canaria i november/december nångång..skönt,det är en sån jävla härlig ö med massa party och sjukt roliga/trevliga människor så längtar bara som attans ;) haha..



Sen åker jag, Pernilla(syrran) & Kimmo & Jani till Troligtvis Thailand? , jag vet inte ens om jag vågar åka dit =O Händer alltid något där nästan..men Kimmo vill dit iaf ;p fast Pernilla snackade något om Turkiet så vi får se! Men Thailand är ju i ett annat land och klart mer mycket sevärt.

Sen har farsan min lovat en resa till U.s.a , Florida..miami beach ådet..det är inte så dyrt att åka dit nu men det kostar så jädrans mycket att vara där..men iaf dit är jag påväg! =)

Men det är ett bra tag kvar så massa saker kan ju ändras så man får inte hoppas för mkt men jag hoppas iaf att jag ska vara i miami beach innan 2009 ;)

Nåjeh! nu blev det för mkt snack om utomlands ;p hehe nog för att det är det jag längtar till varje dag att ååka bort härifrån..

Men iaf jag har nyss gjorde en Jordgubbs/banan smoothie gött..jag försöker vara nyttig här, är jätte sugen på choklad och godis hela tiden så det är sjukt! men ja vad ska man göra..ska nog imorn iaf käka godis eller göra kladdkaka kanske :D


Här har ni recept till smoothie, jag la själv banan dit det stod inget om det på den hära.
http://www.icakuriren.se/recept_visa.asp?iId=3885

anna

det är tvärtom hurru ;p det är dyrt att åka till usa men billigt att leva där :p haha.



2008-07-17, 00:07:10 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?