japp då var man tillbaka till vardagen

2008-07-28, 11:02:43 / Kategori: Allmänt
Sitter nu här hemma, skönt att vara här men ändå inte..jag vill bara sova i min egen säng en vecka och sen dra nånstans igen..jag hatar detta ställe..som ni redan vet för jag tjatat om det så mycket :)

Det var jätte kul att få krama om min söta björn till hund, han vart då glad att jag kom hem och jag var glad å se honom ;) han är så söööööööööööööööööööööt! världens snällaste vovve

Jag kommer lägga upp bilder senare =) jag har med mig digital cameran men sladden är hemma hos Jani, hurra för mig!

alltid glömmer massa =) Men jag ska ändå dit senare så ;p

Idag ska jag inte göra så värst mycket för jag är helt slut, jag ska följa med Heli till torneå :) och sen gå en sväng med roppsi ut och gååå ;D ..

fan vet ni vad jag gjorde, jag spydde i bussen..sjukt! jag började må jätte illa, försökte somna men gick inte..jag hatar och spy så ville göra allt för att undvika det, men nepp sen kom det bara..och spydde ganska många gånger..blä..jag tror det var yoghurten jag köpte i Tönnebro, för efter att jag drack den så mådde jag dåligt.

men aja nu ska jag ta en snabb dusch , vi höres senare..Pusshej.

Älskar dig min sötnos :) <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?