Måndag .

2008-07-14, 16:50:42 / Kategori: Allmänt
                                                                 Goddagens..eller god eftermiddag. :D
Morsan & dom åkte till stugan idag så är ensam hemma skönt..eller Jani är ju här iaf ;) ...Imorn kommer dom hem och hämtar lite saker och så sen åker dom till Oulu så blir ytterligare några dagar själv typ till helgen eller så, sen på Lördag åker jag till Sthlm..HÄRLIGT SLIPPA ALLA FITTOR! ;)

Syrran & jag

Ja men iallafall, har bokat en vecka med älskling på ett hotell i vasastan..Kevin åker ju med men han bor hos sin syster i Hallunda :)

fan vad dyrt det är seriöst..när det är högsäsong och allt men whatever bara man kommer bort härifrån,ingen annan som hatar detta stället?



Jag ska fota jätte mycket i sthlm, Har bilder från i fredags på min sötnos men får inte lägga ut dom =( ..han är så söööt men han är även jätte blind! ;D ..

Men jag ska iaf fota jätte mkt sen kommer jaglägga dom hit på honom ÄVEN OM HAN INTE VILL!!! :D saatana..

Äger ingen egen digital camera kanske kan köpa ;p , men tänkte att man kunde låna janis föräldrars ..den har 7 eller 8 megapixel kommer inte ihåg exakt men det är redan överdrivet bra med 7 så.

Yeshyesh Nu ska jag väl göra något annat, Hare!

Jani <333333





frida

jaa justja ;) tänkte inte på det haha, nåja ;D medans du vart & boka resa till sthlm så har vissa andra varit & bokat till alanya ;) dedu



2008-07-14, 19:01:53 URL: http://friidha.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?