gokväll

2008-06-10, 23:19:04 / Kategori: Allmänt
hah,gu vad duktig jag är,spillde oboy på janis tangentborf så den sluta funka :/ .
jaja,sånt händer,skrive nu med skärmtangentbordet...lyckat!:D

Aja,har nyss kollat på family guy med jani,ska nog snart gå å lägga miG;) FÖR MÅSTE ganska tidigt hem imorn för robban blir ensamhemma eftersom morsan och jorma först ska tidigt till kalix sjukhus& sen ska morsan köra jorma till kallax,han ska åka till göteborg för att hälsapå sina barn,man vet ju inte hur länge han har kvar så..

yes,imorgon ska jag en sväng till skolan medfrida & lämna skåpnycklarna.sen måste jag till ungdomsmottagningen,frida & heli ska med.anledningen varför jag ska dit är för att min mens är 2 veckor försenad..så måste gå och kolla.hoppas bara man inte är gravid,nåja får väl veta imorgon.men försenad mens kan bero på mycket t.ex stress,oro,att kroppen inte mår bra,eller att p-pillrena inte bara passar dig,nåja får ju se imorgon vad problemet är.

han som var så söt,kolla nu :/

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article2603937.ab




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?