Jaa duu

2008-06-22, 03:17:18 / Kategori: Allmänt
klockan är rätt mycket , 03.00 ..kollade just på Million dollar baby, rätt bra film faktiskt.

Jani är ju på krogen med Kimmo å dom =) men han skulle komma snart! saknar honom som fan..det går bara inte att vara utan honom! ;P

Me love him ;)

Yesh..funderar på att åka bort nån dag med Elin här, vi tänkte kanske på umeå eller Göteborg?


Sen åker jag Utomlands i Juli, då undrar folk varför åker man på sommarn när det är varmt här?
Svar: för att Haparanda suger och ingen vill vara här, och jag älskar att vara utomlands så jag vill dit när som helst..spela roll om det skulle vara varmare här än där..så vill jag bort ! :)

Blir att åka mycket, Stockholm ska jag också till en sväng med Jani,Kimmo;kevin & Perra =D

Ska nog börja jobba nästa vecka så börjar man tjäna in lite stålar så jag har råd med massa grejs! ;)

Umppari stänger ju snart på 10 minuter..då kommer han snart!!! ;) haha jag är uttråkad =/

fyfan vad jag är irriterad på myggen också, har blivit biten överallt..fan att såna jobbiga saker måste finnas ;P


Juicy top från Nelly
..visst var den söt ? ;D


fin kjol


Rosa mini dress ;p




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?