tjabba!

2008-06-05, 18:41:07 / Kategori: Allmänt
Har inte riktigt haft tid att skriva , så tänkte skriva lite granna nu =)

Igår var jag och drack och det var faktiskt helt rolig kväll , men nu ska jag vara nykter ett tag iaf. Börjar bli less på att dricka så ofta ;p

sitter just nu och käkar glass med chokladsås MUMS! har just käkat mat som vi igrillat ;p

tidigare idag har jag och frida vart på stan och robban var också med, vi for till coop och köpte loka och glass och jordgubbar! sen gick vi ner till stranden satt där å snackade  , solade käkade osv. Det har vart en jätte fin dag idag, varmt som fan! jag hoppas det kommer fler sådana här varma dagar..fast farsan sa att dom hade lovat kallt under helgen =(
fan vad bajs!

Aja, men jag ska nog strax börja fara till min bejbi för saknar honom så jätte mkt! :)

Pusshejps


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?