God morgon ;D

2008-03-23, 11:00:09 / Kategori: Allmänt
sitter hos sötnosen just nu och tittar tv, och tänkte skriva ut idol blanketten Haha jag tänker inte vara med om ni trore ;D  Men min syrra! som har bra röst, och jag tror hon kan komma vidare iaf ;)

Hon kan bli något stort med sin röst.

Ja så det är bara å wish her good luck :) Yepyep.Jag ska nog följa med henne till luleå .

Aja men idag ska jag väl inte göra någe spec, morsan och jorma tänker åka till jyväskylä så blir ensam i några dagar , sköönt! :) ska väl bara chilla med honey typ.

Idag ska jag hm inte göra något spec, fara hem, laga god mat senare och kanske ta och öka risken för hudcancer i solariumet...i dunno, Elin tänkte kanske komma förbi :) nåja får se ! .

Hejpparalllaaa

Jänis <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?