Good evening

2008-03-10, 20:29:11 / Kategori: Allmänt
Hojja, idag har jag verkligen vart trött! ..höll på å somna flera gånger i skolan kändes det som..var tvungen å köpa bakelser så man håller sig vaken, men inte hjälper det ;) ..haha nämen sen när jag väl kom hem ,så satte jag mig framför datorn. Väntade på min sötnos, sen när han kom , käkade jag nån slags kyckling paj från findus eller vad det nu var, och jani gjorde hamburgare =) ..

sen satte vi oss framför tvn ..jag somnade vid 3 tiden och sov till 5.., när ja vakna så for jag till Jala för att köpa en puder, eftersom jag hade glömt min hos ollonballe.

Ja och då fanns inte den jag brukar köpa..så nu köpte jag 01:an som jag använt förut också, den är väl helt okej..men jatror man blir ganska orange eller så jävligt vit av den!! ..

sedan var jag och jani på en liten promenad runt granis med robert, sedan har jag bara farit och solat en svängelish.

SEN nu är jag här! och nu duscha. Sen film the forgotten kl 21.00 på 3:an ;)

Adios

Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?