lördag ;p

2008-03-22, 14:52:10 / Kategori: Allmänt
Jesh så igår var man å drack igen..lite grann ;P eller okej det blev rätt mycket..men fan ville inte ens dricka egentligen men frida å gina å dom tjatade så tänkte att man kunde ta några å så , vi cruisade epa igen med toni, sen var jag hos mika sjöng karaoke osv! och sen var jag hos frida en sväng där det ocksåå var folk =)

Det var väl helt okej! men nu sitter jaghär med min bakis, fast den är inte så jobbig som den brukar vara, men lite ont i skallen har man ju & mår illa.

Japp, får se vad jag ska göra idag, mest troligt chilla.Har lust & sola också men orkar nog inte idag med bakis !

Får kanske ta & göra det imorn eller nån dag i veckan ;}

Så vi höres, Tjao

Love you bejb <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?