MisirloU ;>

2008-03-12, 18:02:12 / Kategori: Allmänt
  • Shubre på er :)
Idag höll jag faktiskt på att försova mig haha ;p stängde av klockan hela tiden..det är så skönt å sova! ..men jag kom iallafall i tid till skolan,för morsan skjutsade mig.

Nåjeah efter skolan gick jag och frida hem, och sen gick jag hem och gjorde mat..hamburgare :( alltid onyttigt,
och just nu är jag såååå sugen på en muffins ;O ..funderar på att dra till coop å köpa en. Men man kanske borde avstå? JO! ska nog göra det..får försöka att dricka vatten istället haha ;Dnämen  får vänta till helgen insteaaad.

Ja men iallafall efter hamburgaren slocknade jag som vanligt..så trött efter skolan.Sedan vaknade jag och skulle baka muffins men det blev helt sjukt..fattar inte vad jag gjorde för fel, jag som är så king på å göra muffins haha ;) nämen jag kollade nåt annorlunda recept på nätet..nåja det var något konstigt iaf så slänge hela skiten.

sen har jag bara käkat mat, kollat tv med honey och sånt..man orkar inte göra nå mycket när man går i skolan ;P

Tänkte snart dra till Jani , vi ska hämta gratis spel från nätet till psen..så kanske finns nå ruuligt ;D

Jessjeesss, till helgen händer det ingenting speciellt..ska umgås med Jani!!!!!! ;););) och sen ska jag försöka gå ut å promenera så jag inte bara sitter innne å mänkkar bara för att det är helg.

Ja nå nu kommer jag inte på något annat att berätta => ..Så får väl skriva imorgon då eller kanske senare ikväll ifall jag har något att skriva.

Tjaoo                                       JANI <3

image80

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?